ISTEN VÁR RÁD!!!

"Te pedig most állj meg, hogy elmondjam neked az Isten beszédét" (1. Sám. 9.)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
1. Országos Evangélizáció
Szombaton résztvevője és egyik szolgálója voltam az Országos Evangélizációnak a Budapesten a Deák téri templomban.

Aminek örültem:

 - a teli templom az ország minden részéből érkezett gyülekezeti tagokkal.

 - a kiscsoportos beszélgetés. (én egy 50 fős "kiscsoportot" vezettem :-) (Tartalmas bizonyságtételek, beszélgetések.)

 - A lelkészek és vendégek szolgálata. (pl. a képen látható Csókay András professzor.)

 - a nagyszámú orosházi csapat. (Ha jól tudom 27 -en vállalkoztak a nagy utazásra.)

 - s végül örülök annak is, hogy a záró istentiszteleten hirdethettem az igét.


 








Hódmezővásárhelyi óvodaátadásról újra:

Itt található egy beszámoló sok - sok fényképpel.

http://www.lutheran.hu/z/honlapok/del/hirek/0946Hmvhely_ovodaszenteles








3. Alkoholista misszió

Szerdán Szarvason fogok szolgálni alkoholisták csendeshetén. Örömmel fogadtam el a felkérést, remélem sikerül úgy szólnom, hogy akiket rajtam keresztül megszólít az Isten, azok könnyebben engedi el a poharat.

4. Konfirmáció

November elején indul a konfirmációi felkészítés két korosztály részére. Egyrészt a konfirmációi korba lépő gyerekeket várjuk, másrészt pedig azokat a felnőtteket, akiknek az életéből kimaradt ez a beszélgetés sorozat. (Mind a két alkalomra vannak jelentkezők, tizenévesek és felnőttek egyaránt. Részleteket hamarosan hirdetni fogunk és itt is olvashattok majd az időpontokról és helyszínekről.)

komment

süti beállítások módosítása