ISTEN VÁR RÁD!!!

"Te pedig most állj meg, hogy elmondjam neked az Isten beszédét" (1. Sám. 9.)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Sziasztok!

1. Szeretettel ajánlom ezt a beszámolót egy különleges táborról. Igehirdetőként én is szolgálhattam, nekem nagy élményt jelentett!

oroscafe.hu/2010/08/03/kozos-asztal-tabor-ciganyoknak-es-magyaroknak/cikk/sgyongyi 

Sőt: ez a zenekar szolgált: Amaro Del (Mi Istenünk) Kárpátaljáról jöttek és nagyon profik. Ami még fontosabb - hiteles, örömmel teli keresztény emberek! (Roma, magyar és ukrán nyelven énekelnek)

Nehéz szavakba foglalni, hogy milyen volt ez az alkalom. Kb. száz roma testvérünk volt a "koncerten" - Békésről, Szarvasról és a megye sok gyülekezetéből.

https://www.youtube.com/watch?v=oR5m-K8xcLw&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=AppTjQ6mpek&feature=related

https://www.youtube.com/watch?v=uO9JU3c6Ajc&feature=related

2. Immár hivatalos a dolog, mert Gáncs Péter püspök úr elküldte a kinevezést: Ribárszki Ákos 2010. augusztus 15 -től beosztott lelkész lesz a gyülekezetünkben valamint iskolalelkészi szolgálatra is megbízást kapott iskolánkban. (nem titok, hogy ezt én is így szerettem volna, hiszen Ákosban egy elkötelezett, igényes fiatalembert ismertem meg, akivel - az eddig sem túlzottan hangsúlyozott - mentor - hatodéves kapcsolatot a lelkésztestvéri kapcsolat váltja fel. :-) 

3. A ránk váró szép alkalmakról nem írok újra, lejjebb elolvasható. (Nagyszénás, sporttábor, lelkészszentelés.) Jelentkezzetek!

komment

süti beállítások módosítása