ISTEN VÁR RÁD!!!

"Te pedig most állj meg, hogy elmondjam neked az Isten beszédét" (1. Sám. 9.)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
1.  Egy valós hír az Evangélikus Életből:

"Hitvalló színész
A Celebrity címû folyóiratnak adott interjúból kiderül, hogy a hollywoodi sztár, Russell Crowe – aki a Gladiátor címû filmben nyújtott alakításáért 2000-ben Oscar-díjat nyert – keresztény lett. Fiával, Tennysonnal együtt meg akar keresztelkedni ."

Én ennek tényleg örülök, de talán nem gond, ha egy kicsit tovább gondoltam a dolgot...:-)

Mivel a Gladiátor az egyik kedvenc filmem, már felvettem vele a kapcsolatot, hogy jöjjön Orosházára egy szeretetvendégségre bizonyságot tenni. :-)


Ez a választ kaptam: "Kedves Laci barátom! Orosháza mindig is a szíven csücske volt, bárhol is forgattam a világban, mindig gondoltam rátok.  Különösen az elmúlt hetekben, amikor a 230 éves templomtornyot ünnepetétek. Sajnos nem tudtam köztetek lenni, de minden nap meghallgatom Szabi barátom honlapjáról a Semper hangfelvételét. (El tudnád intézni, hogy legközelebb én is énekelhessek benne?) Sőt, ha elmegyek hozzátok, szívesen részt veszek ebben a jelmezben a gyerekistentiszteleten, hogy segítsek a gyerekeknek felidézni egy római katona felszerelését.)
Ráadásul szeretném megkérni az én Oszkár barátomat, hogy keresse meg az orosházi őseimet, ha jól tudom ők is Zombáról vándoroltak Orosházára. (
Crowe Márton?)

Isten áldja Orosházát!

Szeretettel, testvéred az Úrban: Russi.
u.i. Lehetne a keresztelőm Orosházán?"

Nem akartam elviccelni a dolgot, remélem igaz a hír, Isten áldja - és várjuk!

2. Kedden 17.30. -tól tartjuk az első FIFEB  alkalmat - fiatal felnőtteknek igeolvasás, beszélgetés, imádság.

3. Szerdán 17.00. órától a Forrás zenekar tartja megbeszélését

Mind a két alkalom az IFJÚSÁGI SZOBÁBAN LESZ!

MINDENKINEK ISTENTŐL ÁLDOTT VASÁRNAPOT KÍVÁNOK!!!

komment · 2 trackback

süti beállítások módosítása