ISTEN VÁR RÁD!!!

"Te pedig most állj meg, hogy elmondjam neked az Isten beszédét" (1. Sám. 9.)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

16.
október

A hét

Laci73  |  komment

A héten különös dolog történt velem, olyan, ami még soha!

Hogy mi?

Majd a végén....

Szép és tartalmas hét van mögöttem és a gyülekezet mögött is. Három beteg testvérünket látogattam meg, egy valakit otthon, kettőjüket pedig a kórházban. A kórházban járva megnéztem a tervezett kápolna építési munkáit is, le van betonozva az alap. 

A látogatások mellett komoly jogi ügyeket is intézni kellett, egyből 3 -4 feladatot is be kell indítani ezen a területen. 

Kedden örültem a magyar focicsapat újabb győzelmének. A második gólt egy komoly ordítással és - leginkább indiánszökdelésre emlékeztető - rohangálással ünnepeltem, a család nagy meglepetésére. (Majdnem így szoktam kinézni!)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerdán meghallgattam "Csernus dokit" a PMK -ban. Nagyon jó volt, amit mondott, szinte mindent aláírtam volna. Sőt rengeteg esetben hasonló dolgokat mondok a lelkipásztori beszélgetések alkalmával, és én is eszerint igyekszem élni. Emberileg a legtöbb, ami elmondható... Óriási változások lennének emberek életében, ha betartanák a szavait! ...de mindez az élő Isten nélkül megvalósíthatatlan. A halálfélelem nem győzhető le bátor szembenézéssel sem....

Pénteken esperes úr és Koszorús Oszkár az iskolában tartott előadást a konfirmandusoknak, az egyház felépítésével ismerkedhettek meg a diákok. Este részt vettem az új képviselőtestület ünnepi ülésén a PMK -ban, ahol komoly benyomásokat szereztem néhány orosházi, kisebbségi lakos viselkedéséről... drámai volt.... 

Még néhány hír:

 - Örömmel figyeltem a "72 óra kompromisszumok nélkül" sorozatot, remélem olvastátok, amit erről küldtem - akár itt a blogon is.

 - Eltűntek az állványok a Meszes Kis Közről - közel került az átadás!

 - Jó látni a szép szőnyegeket a gyülekezeti terembe, ide is várunk mindenkit!

 - Boldogan követtem figyelemmel a chilei bányászok menekülését és közben igyekeztem segíteni a városunkban levő szegény embereknek. (Ne felejtsétek ÉLÉSKAMRA akció újra indult! Sokaknak van rá szüksége...)

.....s mindezek közben megtörtént velem az, ami még soha: Pacalt ettem - úgy óvatosan... A Férfiak Sátra alkalom tagjait vendégelte meg Szász Pista bácsi egy nagy adag pacallal. A lelki táplálkozást követte ez az esemény a gyülekezeti teremben. Jó látni, hogy milyen összetartó közösség jött össze erre az alkalomra!

komment

süti beállítások módosítása