ISTEN VÁR RÁD!!!

"Te pedig most állj meg, hogy elmondjam neked az Isten beszédét" (1. Sám. 9.)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

1. Gyülekezetünkből közel húszan vettünk részt a Bonyhádon megrendezett Déli Egyházkerületi Missziói Napon. Az egész egyházkerület megmozdult, 1000 evangélikus testvér érkezett az ide tartozó öt egyházmegye területéről.

http://www.evangelikus.hu/aktualis/misszioi-nap-delen-halozat-zuluk-es-batakok

2. Május 9 -én Gáncs Péter püspök úr és Dr. Szabó Lajos teológiai professzor előtt tartotta hatodévesünk Ribárszki Ákos a vizsgaistentiszteletét, majd május 17 -én a vizsgatanítását. Mind a kettő jól sikerült - s mivel Ákos sikeres nyelvvizsgát is tett - így semmi akadálya sincs, hogy Gáncs Péter püspök úr 2010. augusztus 14 -én Kondoroson lelkésszé avassa. (Különös érzés mindez nekem mentorként, úgy, hogy Ákos utolsó évét végigkísérhettem és segíthettem.)

3. Célegyenesbe érkezett iskolánk igazgatóválasztása: Tegnap a szülői munkaközösség előtt mutatkoztak be a jelöltek, ma pedig az Országos Egyházunk Oktatási Bizottságánál jártak Budapesten. A bemutatkozás május 19. folytatódik, amikor 17.00 órától kibővített PRESBITERI ÜLÉST tartunk a Győry Vilmos teremben. A folyamat zárásaként május 26 -án 18.00 órakor tartjuk IGAZGATÓ VÁLASZTÓ PRESBITERI ÜLÉSÜNKET.

4. Pünkösd ünnepén megtartjuk a szokásos három istentiszteletünket. 9.00 órától családi istentisztelet keresztelővel, 10.00 órától ünnepi istentisztelet keresztelővel és úrvacsorával, este pedig a Reménység Istentisztelet - szabadtéren a lelkészi hivatal udvarán!

5. Pünkösd ünnepén 18.00. órától Rákász Gergely koncertje lesz templomunkban.

6. Pünkösdhétfőn 10.00 órától a hagyományos óvodai istentisztelet lesz a templomunkban.Rövid áhítatot követően a hat óvodai csoport műsora fog következni.

Május 29. Konfirmandus csendesnap Nagyszénáson

Június 5. - 8. Finn testvérgyülekezeti küldöttség látogatása gyülekezetünkben

Június 10. Utolsó Férfiak Sátra - folytatás: szeptember 9.

Június 12. 15.00 óra Konfirmandus vizsga a Kiskátéból. Az első év zárása - folytatás szeptember végén.

Nyáron ifjúsági óra végig lesz szombatonként 17. 00. órakor - elsősorban a gyülekezeti terem kertjében, a röplabda pályánál.

Június 13. -án lesz az utolsó családi istentisztelet. Nyáron két alkalommal tartunk családos napot: július 24. -én és augusztus 7. -én. (Közös kirándulás, beszélgetés stb. - tervezés alatt!) FOLYTATÁS: AUGUSZTUS 29.

Július 11. -én lesz az utolsó Reménység istentisztelet. FOLYTATÁS: SZEPTEMBER 5.

Július 26. - augusztus 1 - zenei tábor

Augusztus 9. - 11. - sporttábor

1 komment

süti beállítások módosítása