ISTEN VÁR RÁD!!!

"Te pedig most állj meg, hogy elmondjam neked az Isten beszédét" (1. Sám. 9.)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Véget ért a ProChrist műholdas evangélizáció.

Néhány tapasztalat:

1. Sok embert hiányoltam egész héten, akiben biztos voltam, hogy ott lesz. Viszont voltak néhányan, akikre nem számítottam, de - hála Istennek (!) - meghallották az Isten hívását. (Fontos, hogy az Isten hívását! Szeretnék egyszer és mindenkorra leszámolni azzal, hogy a lelkészek hívnak bárkit is, és miattuk kell eljönni, nehogy megbántódjanak. Dehogy! Amikor szomorú vagyok a kis létszám miatt, az nem magam miatt van, hanem MIATTAD / MIATTATOK! Téged sajnállak, hogy ennyire áldott alkalmat elmulasztottál, te nem tudtál erősödni. Én az alkalmak megtartásáért felelek és a saját lelkemért. Te pedig a te lelkedért.) A héten nem voltunk kevesen, de azért lehettünk volna többen is. :-)

2. Az átlagos létszámunk 65 - 80 között volt, s úgy gondolom, hogy aki ott volt, az meggazdagodva ment haza. Nagyon személyes hangú istentiszteletek voltak, az alkalmak végén szinte tapintani lehetett az Isten jelenlétét. Minden alkalommal voltak 4 - en, 5 -en, vagy 15 -en, akik kijöttek a kereszthez.

3. Nagyon sikeres volt a könyv gyűjtő akciónk. Közel 60 könyvet - Bibliát, Gyermek Bibliát, áhítatos könyvet hoztak a testvérek.

4. A ProChrist folytatódik, húsvét után szervezünk egy olyan közösséget, akik folytatják a közös beszélgetést.

5. A két ProChrist dal húsvét után megtalálható lesz a gyülekezet honlapján. A nyolc istentiszteletet át tudjuk másolni DVD -re.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Széken ülve vártam tegnap minden érkezőt. Természetesen az időseknek azonnal felajánlottam a helyem, de a fiatalos Pali bácsi nem fogadta el. :-)

 

1 komment

süti beállítások módosítása