ISTEN VÁR RÁD!!!

"Te pedig most állj meg, hogy elmondjam neked az Isten beszédét" (1. Sám. 9.)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

29.
október

Négy hír

Laci73  |  komment

Néhány hír:

1. Október 31. -én reformáció ünnepén két istentisztelet lesz templomunkban. Délelőtt 10.00. órakor Kopf András iskolalelkész fog szolgálni, délután pedig a közös protestáns ünnepi istentisztelet lesz Kovács Árpád református lelkész igehirdetésével és az én előadásommal. (Luther végrendeletéről fogok beszélni, amely a Magyarországi Evangélikus Egyház tulajdonában van Pesten.)

2. November 1. -én az alvégi és a felvégi temetőben is lesz  14.00. órakor áhítat. (Délelőtt a leánygyülekezetek temetőiben is!) Az alvégi temetőben 14.30 -kor megáldjuk a második világháborús magyar hősi halottak felújított sírkertjét, kopjafát állítunk és együtt imádkozunk az elhunytakért. (A három történelmi egyház képviselői mellett jelen lesz egy hagyományőrző zászlóalj is eredeti második világháborús katonaruhákban.) 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. November 12. -én szerdán az orosházi evangélikus gyülekezet vendége lesz Kocsis István, aki a Déli Egyházkerület pályázatokért felelős szakembere.
A tervek szerint 10.00 - 16.00 óra között lenne az alkalom, szendvicseket biztosítunk. A JELENTKEZÉSEKET NEKEM KÜLDJÉTEK EL.
(Nem csak a nagy pályázatokról lesz szó, hanem kisebb lehetőségekről is - számítógép, kisebb felújítások, stb. stb.)

4. November 15. -én ifjúsági istentisztelet lesz a Győr y Vilmos teremben.

5. Megújult a honlap: http://www.evangelikus.hu

www.evangelikus.hu

komment

süti beállítások módosítása