ISTEN VÁR RÁD!!!

"Te pedig most állj meg, hogy elmondjam neked az Isten beszédét" (1. Sám. 9.)

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

17.
június

Alkalmaink

Laci73  |  komment


1. Ma a FIFEB elmarad, mert egy jogtörténész előadása lesz a gyülekezeti termünkben. (Ettől még meg lehetne tartani, de a FIFEB tagok közül többen jelezték, hogy ez is érdekelné őket, így nem szeretném ketté bontani a csapatot.) Szeretettel várunk mindenkit erre az előadásra !
A téma: Mátyás király élete.

2. Pénteken 10.00. órától Luther házasságáról, feleségéről, gyermekeiről és betegségeiről fogok előadást tartani a gyülekezeti teremben.

Luther: " Katámat szeretem és tudom, hogy én őt jobban szeretem, mint magamat. Ugyanis inkább én halnék meg, minthogy ő a kisgyermekekkel meghaljon. Isten jól gondoskodott rólam, hogy ilyen asszonyt adott, aki a gazdaságának gondját viseli, úgyhogy nem kell még ennek terhét is magamra vennem. Katámat nem adnám oda sem Franciaországért, sem Velencéért. Először azért, mert Isten adta őt nekem, engem pedig neki, másodszor azért, mert gyakran tapasztalom, hogy más asszonyoknak több a fogyatékosságuk, mint az én Katámnak. Jóllehet neki is van néhány hibája, azonban még több nagy erénye van. Harmadszor pedig - s ez elég nagy ok lenne arra, hogy őt szeressem és becsüljem - azért, mert vallásos és becsületes, amint az egy istenfélő, erkölcsös asszonyhoz illik."



             

























3. Június 22.- én 10.00. órától tanévzáró istentisztelet lesz a templomban. (A gyerek istentisztelet elmarad!)

4. Június 23. - 27. között várjuk a gyerekeket az iskolába hittanos délutáni foglalkozásokra. (Hittan, áhítat, éneklés, kézművesfoglalkozás, mozi, sport, játék.)

5. Június 28.- án CSALÁDOS NAPOT TARTUNK. (Részleteket most fogjuk megbeszélni.)

6. Továbbra is nehezen megoldható feladatot jelent az idős testvérek istentiszteletre és más alkalmakra való szállítása. Aki ebben rendszeresen vagy rendszertelenül szívesen segítene kérem jelentkezzen.

komment

süti beállítások módosítása