ISTEN VÁR RÁD!!!

"Te pedig most állj meg, hogy elmondjam neked az Isten beszédét" (1. Sám. 9.)

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


























1. Régi levelezéseimet nézegettem és ezt találtam:

"Olvasó levél


A leghatározottabban szeretném tiltakozásomat kifejezni ismeretlen Szerzővel szemben az Evangélikus Élet előző számában meg nem jelent "írása" ellen (ha a semmit írásnak lehet nevezni egyáltalán), még akkor is, ha én sem írtam semmit, amivel kapcsolatban Szerző válaszolhatott volna. Mert akár írhattam volna is.

Szerző írása mind tartalmában, mind terjedelmében a nullával egyenlő. Ráadásul Szerző mondataiban sem alany, sem állítmány nem található, sőt mondatok sincsenek.
Ezzel kapcsolatban egyszerűen szánalmas lenne az a magyarázat, hogy ennek oka az, hogy Szerző nem is írt semmit.

Sajnálom, hogy Szerző nem olvasta újságunk előző számának valamelyik cikkét. Azt nem tudom megmondani, hogy ezt miért sajnálom, de jól hangzik. Egyébként meg rejtély számomra, hogy a Kis kátéból miért nem idéz Szerző. Ez már nem csupán fantomveszély, hanem a fundamentalista irányzatok káros hatása, ezért szerző nevét
a jövőben kis betűvel tanácsos írni.

Ha pedig ezek után valaki azt állítja, hogy ennek a mostani írásomnak
semmi értelme nincs, sőt még csak el sem mosolyodott rajta, netán végig sem olvasta, az olyan inszinuáció, amelyet teljes tisztelettel, de némi sajnálattal kénytelek vagyok tudomásul venni és ezennel írásom végére pontot tenni.


Mikó László Szerző

2. Köszönöm mindazok segítségét, akik bútort, ruhát, edényeket és más dolgokat adtak a nehéz helyzetbe került családnak. Egy fuvarral már kivittünk és ma megy még egy teljes utánfutónyi bútor.

komment

süti beállítások módosítása