ISTEN VÁR RÁD!!!

"Te pedig most állj meg, hogy elmondjam neked az Isten beszédét" (1. Sám. 9.)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Luther Mártonnal együtt hiszem és vallom, hogy a lelkészi szolgálat nem magasabbrendű / felsőbbrendű hivatás, mint bármely más  munka. A becsületes és istenfélő kereskedő, pék, tanár, autószerelő. stb. stb. olyan fontos és értékes az Isten szemében, mint a lelkész.
Én egy dolgot szoktam hangsúlyozni: A felelősség más. Ez alatt nem pusztán a másik ember iránti felelősséget értem, hanem az elhívásom iránti felelősséget.
Ezt érzem minden vasárnap, s ezt érzem egyre erősebben a pénteki rádiós istentiszteletre készülve.
(Megkérdeztem az előzetesen nálunk járt rádiós szakembert, hogy kb. mennyien szokták hallgatni ezeket az istentiszteleteket. Ő azt válaszolta, hogy 1 millió hallgató alatt nem mértek mostanában, a Krónika után a leghallgatottabb műsora a Magyar Rádiónak.)
Felmerül a kérdés:
Hányan lesznek, akik tudatosan készülnek?
Hány embernél teremt olyan szituációt az Isten, hogy - a konyhában, kocsiban a dugó közepén - "véletlenül" meghallja?

Óriási missziói lehetőség lehet a Szentlélek kezében.

Kedves Barátom!
Gyere el te is a templomban, mert ez nem az én szolgálatom. Egy fogaskerék leszek a gépezetben, ahol a te énekedre, közösen mondott Hitvallásodra is szűkség lesz! Most nem a lelkész fog prédikálni az orosházi gyülekezetnek, hanem az orosházi gyülekezet fog prédikálni egész Magyarországnak. Kellenek a tekintetek, szárnyaló énekek és a csendes imádságok. Nem csak nekem kell mindez, hanem talán annak a soproni néninek, aki gyermekét síratja, talán egy kis falu idős bácsijának, vagy a kamionban ülő  és unalmában a rádió gombjait tekergető sofőrnek. (Vagy a világ másik végén valakinek, aki az interneten keresztül hallgatja majd élőben.) Hozzájuk akar "betörni" az Isten!
Kell az imádság, mert a Sátán ennek az alkalomnak nagyon nem örül. (Ezt vegyétek komolyan!)
Nem szereti ha szól az ige! Különösen nem szereti Nagypéntek ünnepén, amikor végleg elbukott a kereszt alatt. Nem szeret a győztes Krisztusról hallani, inkább lebetegít, tönkreteszi a technikát, mindent megkísérel majd, de az Isten nagyobb nála.
Harcra fel!
Füleket a rádióra!
Péntek, 10.04. perc Kossuth rádió!
Jövünk, s velünk jön  az Úr!

(Betegségem alatt újra elolvastam Sükös Pál: Keskeny úton című könyvét. Mindenkinek ajánlom, ezt kellene - legalább az egyházi iskolákban  - kötelező olvasmánnyá tenni.)(Nem vagyok se pietista, se, se, se....:-) egyszerűen hiszem, hogy ma is ilyen ébredést akar adni az Úr, és ma is ugyan az a probléma, mint akkor...)

(Köszönöm szépen mindazoknak, akik felköszöntöttek és az egészségem miatt aggódtak. Meggyógyultam, jól érzem magam.)

Más téma:
Nagyszombaton - Erdélyi Zotán lelkész úr ifi istentiszteleten tartandó szolgálatával virrasztás lesz a fiatalok között. Szeretettel kérem azokat a felnőtteket, akik ebben szívesen résztvennének, jelezzék nekem, hogy be tudjuk osztani, ki mikor tud ott lenni velük néhány órára. (Mély tartalommal szeretnénk megtölteni, ehhez is fontos lenne a megbeszélés.)(Hajdú Attila tanár úr vállalta 20.00. - 00.00. órig.)

komment

süti beállítások módosítása