ISTEN VÁR RÁD!!!

"Te pedig most állj meg, hogy elmondjam neked az Isten beszédét" (1. Sám. 9.)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
1. Múlt szerdán alkoholbetegek között szolgáltam Szarvason. Számomra sokat jelentett ez az nap, amit közöttük tölthettem. Egy mondatban így lehetne összefoglalni az tapasztalataimat: "Szembe néztem az ördöggel és az Istennel." (Raszputyin helyesen mondta: "Aki hátat fordít az Istennek, az a Sátánnal néz szembe.")
Szembe néztem az ördöggel, ahogy hallgattam a már megszabadult és még harcoló alkoholisták vallomásait. Szinte éreztem a munkáját, hogy csábított el embereket, miként lettek az alkohol rabjai.
De nem csak a gonosszal találkoztam, hanem az Istennel is, aki segített egy ma 60 éves férfinek egyetlen átsírt és átimádkozott éjszaka után letenni a poharat. (17 éve hozzá se nyúlt.) Azóta inkább alkoholisták közé jár segíteni.
Újra feltettem magamban a kérdést: Hiszünk -e még az imádság erejében? Hiszünk -e még a gyógyulásokban? Elég a most vasárnapi igére gondolni: Jézus meggyógyította a bénát - igaz a lelkével kezdte, s előbb a bűneit bocsátotta meg.

2. Szombatig a nagyszénási táborra készülök, szervezem a technikai dolgokat és az alkalmakat. Ma megyek ki újra megnézi a helyszín és összeírni mire lesz szükségünk. (Teszek majd fel képeket kedvcsinálóul a szállásról.) HA VALAKINEK KÉRDÉSE VAN, ÍRJON! BUSZOK INDULNAK 15.15., 16.00., 16.25., 16.50. stb.
MINDENKIT VÁRUNK AKÁR EGYETLEN NAPRA VAGY DÉLUTÁNRA IS, CSAK CSÖRÖGJETEK RÁM!!

(Nem akarok ezzel túl sokat foglalkozni, de mindenki vegye komolyan a következő dolgokat: Egy ilyen táborban én "szelíd" diktátor vagyok. (Ha kell 3 napig nem alszom. :-) Tényleg azonnal hazaküldöm, aki alkoholhoz nyúl, éjszaka elmegy discóba vagy másfelé. Gondolom ezt nem kell hangsúlyoznom egy keresztény táborban, de ha valakinek gondot jelent ezt betartani, ne jöjjön, hanem a saját  - és a szülei  - felelősségére menjem máshova bulizni. Ez vonatkozik a fiúk és a lányok együttalvására is! Ilyen se lesz.) Ebben a három napban az Isten felé szeretném fordítani a figyelmeteket és nem a Sátánt kergetni egész nap. (Így is túl sok helyre befurakodott már, legalább innét tartsuk távol, s ne mi vigyük be a hátunkon. :-) JÓ KÉSZÜLŐDÉST!!

3.  Elkészült az ifjúság e - mailes levelező listája. Mindazok, akik leadták nekem az e - mail címüket írhatnak körlevelet a többieknek az ifi@szabilinux.hu címen. (Fel lehet íratkozni, akit érdekel küldje el az e - mail címét nekem.)

komment

süti beállítások módosítása