ISTEN VÁR RÁD!!!

"Te pedig most állj meg, hogy elmondjam neked az Isten beszédét" (1. Sám. 9.)

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
Engedjétek meg, hogy egy személyes üzenettel kezdjem ezt a bejegyzést:

Kedves Attila Öcsém, Ildikó sógornőm és olvasni nem tudó Levente és Bence unokaöcséim!

Nyugi, nyugi, nem minden hétvégénk olyan, mit a legutóbbi volt. Elég ritkán érkezik egyszerre vendégségbe egy püspök - helyettes (Dr. Szabóné Mátrai Marianna) egy művészházaspár (Döbrentey Ildikó és Levente Péter) valamint a családom egy jelentős része.
Besűrűsödtünk egy kicsit, de én szeretem ezt a fajta "sűrűsödést".
(Ahogy a vásárhelyi óvoda megáldásánál imádkoztam: "Engem tovább és tovább űz az Isten, nem tudok nem ilyen lenni." Ha azt látjátok, hogy nem ilyen vagyok akkor testi vagy lelki bajom van, az pedig nem lenne jó.)
Szóval nyugi kicsi Bence, nem ennyire örült egy lelkészcsalád élete - vagyis nem mindig... :-) A hétvégén találkozunk!

Hála Istennek nem csak "sűrű" volt a program, hanem nagyon áldott is. Ez igaz a felügyelői konferenciára, Döbrentey Ildikó és Levente Péter óvodás műsorára éppúgy, mint az Ildikó és Péter által tartott továbbképzésékre.

Én is tanultam ezen a hétvégén néhány dolgot:

 - Mennyire fontos megtanulni a másik ember nevét. Ez nekem nehezen megy, hiszen ez szűken is 200 - 250 nevet jelent. (A szűkebb gyülekezet, a 60 iskolai hittanosom, a gyerekistentiszteletre járó gyerekek és szülők, 50 - 60 óvónő és iskolai pedagógus, 30 - 40 fiatal az ifjúsági órákról, stb.)

 - Mennyire jó, hogy nem a halottas ágyamon jöttem rá, hogy hogyan kell "érett felnőttként" élni és dönteni. Rengeteg konfliktustól ment meg, hogy nem gyermekként vagy éretlen felnőttként reagálok. (Kedves Levente Péter! Tudom, hogy olvasni fogod: Te is érzed, amit én: Magunkban is nehéz erre törekedni, de mást megváltoztatni, ide eljuttatni sokkal nehezebb...:-)(Ezt már régebben tudom, de most tudom igazán megvalósítani)

 -  Fontos a nyugalom és a türelem az életünkben. Gyakorlom...(Ezt már régebben tudom, de még most sem tudom igazán megvalósítani)

 - Érdemes ezekre törekedni, mert teret nyitunk az Isten működésének. Gát helyett ajtók lehetünk. (Hétvégén engem is meglepett, hogy mennyire kinyílhat egy ajtó: A vasárnapi gyerekistentiszteleten 70 - 80 kisgyerek volt legalább 40 szülő kíséretében. Ebből kell erőt meríteni!)

A rám váró feladatok mellett teljes erővel arra törekszem, hogy szombaton az Országos Evangélizáción úgy tudjak prédikálni, hogy azon keresztül embereket tudjon elérni az Isten, s minél többen éljék át szívből az úrvacsora ajándékát.

Megtörtént a hódmezővásárhelyi óvoda megáldása is:

http://www.promenad.hu/modules.php?name=News&file=article&sid=18346

komment

süti beállítások módosítása